Bloggens början

Hejsan hoppsan

Jahapp. Då har man tillslut skaffat sig en blogg då. Antar att jag blev inspirerad av de roliga bloggar jag läst den senaste tiden.
Jag vet i och för sig inte riktigt vad jag ska skriva, men jag antar att jag kommer på efter hand. Det är väl också det som bloggar delvis är till för. Att bara skriva ner tankarna som de kommer och hoppas på att man kan göra sig förstådd.
Det andra syftet är kanske att skriva ner lite vad som händer i ens liv.

Så, vi kan ju börja med det.
I helgen var det skivinspelning på musikskolan. Riktigt, riktigt skojigt, måste jag säga. Tidiga mornar och trötta läppar försvinner in i det glömdas dimma när man sätter en svår låt, och när Micke Roos ansikte spricker upp i ett leende och han säger de magiska orden: "Det var helt perfekt!"
Pauserna går inte heller av för hackor, speciellt inte när man får så många pepparkakor ma orkar äta. :D
Såå, alla som vill göra en bra affär så här innan jul, köp musikskolans julskiva, jag lovar er, ni kommer inte bli besvikna! (Sista meningen ska uttalas med mörk reklamröst).

Förövrigt vill jag bara säga att James Blunts nya skiva är underbar,  att jag gillar pepparkakor och att det är måndag imorgon,

På återseende

Kommentarer
Postat av: Dr.KnOdd

Välkommen till bloggen! :D

2007-11-11 @ 23:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0