Friheten hos en fredag

Det var en vanlig fredag. Allt är liksom... vanligt. Var trött, som vanligt, hade lektioner, som vanligt. De var i och för sig väldigt intressanta, men ändå som vanligt. Men sen hade vi svenska-prov. Det var ju inte som vanligt. Men jag tror det gick bra. Till min stora förvåning, och glädje, så visste jag nästan allt om heliga Birgittas liv och gärningar. Jag såg meningarna ur boken i mitt huvud när jag satt där. Så, jag tror det gick bra.  :)

Efter skolan drog jag hem, packade väskan, åkte till musikskolan och spelade "julmedley 2" och "marche militaire" alias "önskelistan". Skojigt! :)

Sedan åkte vi ner till gulle-kusinerna i Småland. Kvällen tillbringade vi framför "Idol" och "Fredag hela veckan" och sedan bums i säng.

Förövrigt vill jag bara säga att det är massa snö här, att jag älskar snö och att snö är vitt


hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0