Lärdomar på en lördag

Idga har jag varit i skolan. :) Inte i min egen skola, dock, och bara ca. 30 minuter, men jag har i alla fall varit där. Kusin Tims skola hade "Öppet hus", man fick typ vara med på lektioner och så. Såå, idag har jag alltså varit med på en matte-lektion i en teknikklass. :) Och jag fattade såklart ALLT! ;)

Sedan var Elin, Kajsa och jag på stan, köpte en jättemysig klänning. :) Efter det bar det av till McDonalds med mormor och morfar, och sen tillbaka till Påskallavik. Och här är jag nu. Vi får väl se vad som händer i eftermiddag..

Förövrigt vill jag bara säga att prickar är mysigt, att jag hoppas att Nangijala finns och att choklad är gott.

Auf wiedersehen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0