Trött på en torsdag

Trött, trött, trött!!!
Jag är TRÖTT idag! Såå, jag orkar faktiskt inte skriva så himla mycket om dagen. Den har varit helt OK, Ellan bet mig i fingret och.. inget mer skoj...
Musikskolan var ju kul iofs, precis som alltid, men kändes skumt att vara där så kort tid. Mindre än 2 timmar ju! Skuuuumt!!
Nu sitter jag i alla fall här i pyjamasen och letar au pair- agenturer och läser bloggar från folk som redan är au pair. Åhhh, jag VILL också!! Det verkar så himla kul! Jag är verkligen pepp på att sticka iväg efter trean!! Verkligen!!

Så, jag ska försöka fixa det. :)

Förövrigt vill jag bara säga att jag fryser, att skånska är kul och att jag vill leva på 70-talet!

See ya

Kommentarer
Postat av: Arvid

Hur länge kan du hålla ut med nya, fräscha alliterationer, egentligen?

2007-11-15 @ 20:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0