U-landsgrupp och au pair

Idag startade vi upp vår nya u-landsgrupp! Vi var inte många närvarande, men mötet gick faktiskt mycket bättre än jag trodde det skulle göra. Vi har en hel del ideér, och jag tror nog många av dem är möjliga att förverkliga. Så, det ser ljust ut. :)

Igår fick jag ett mail från aupair-world.com. Det var ett svar från en familj i Zürich och det stod att de var mycket intresserade av att anställa mig som au pair ett år efter min student!!! Hur coolt är inte det!?! Jag blev jätte- jätteglad, det här var precis vad jag ville. :D :D :D

Det ser annars ut att bli en bra vecka, idag var jag och Sandra och tränade pilates efter mötet på skolan, det är alltid lika kul att spänna sitt-knölarna tillsammans ;) Efter det körde jag bilen hem (övningskörningen går bättre och bättre!) och nu sitter jag här, iklädd mysbyxor och lyssnar på Lisa Ekdahl. Sämre kunde man ha det, minsann!
Imorgon är det studiedag, sååå himla skönt! Då blir det gymmet på förmiddagen, och sedan kommer mitt älskade hippiekollektiv hit och fikar med mig. :)
Efter två sådana dagar borde ju resten av veckan fortlöpa relativt smärtfritt, eller hur? ;)


Nu ska jag nog gå och kolla lite på "Vänner", är man beroende så är man! ;)


Förövrigt vill jag bara säga att Ödet eller vad det  nu är som bestämmer här i världen är rätt underligt, att "Amelie från Montmartre" botar allt och att mina vänner är de underbaraste ever!! <3


Guten Nacht


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0