18 bast, i all hast

Gaah, jag är trött! Har ju typ fyllt år två dagar nu! ;)

Igår var det myyyys-party. 70-talstema, alla var sååå fina, och hade fixat underbara presenter!!! TACK IGEN! Ni ÄR bäst!!!

Idag kom släkten. Fina pressys där med, massor av choklad. Har nu sex oöppnade chokladkartonger och typ7 chokladkakor. Oh my, det räcker ju typ tills nästa födelsedag! ;)

Ja, nu sitter jag här, iförd min nya "Make the world a happy place"-t-shirt , med ya i-poden i öronen och käkar på den första va chokladkartongerna. Sämre kunde man ha det!

Förövrigt vill jag bara säga att igår var underbart, att jag blir barnsligt lycklig över presenter och att jag vill åka någonstans. (nån som ska med?)

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Cetriolo

Åka vart? Inom Sverige?

2008-01-05 @ 22:41:36
Postat av: Anonym

Nej nej, inte Sverige! Utomlands.. nånstans med värme, sol...

2008-01-06 @ 15:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0