"Utan dig skulle dagens sinnesrörelser bara vara flagor från förr"

Dags för ett nytt blogginlägg.

Denna onsdag började seeegt, var super-duper-mega-trött imorse.. usch usch usch. Förmiddagen kändes som hundra år, och eftermiddagen som femtio kanske. På tal om femtio, hur många elevfack fanns det, Ellan? 200? 70? ;)

Sandra och jag gick till gymmet sen, jag ska erkänna att jag nte var pepp på step, speciellt inte efter att ha kämpat mig genom en smärre snöstorm för att komma dit. Men när vi väl kom igång var det rätt kul, som alltid.

Men dagens bästa del var definitivt den då läxorna var klara, o´boyen var varm, de levande ljusen var tända, mysbyxorna var på och Amelie var på TV:n.. Jag älskar den filmen!
Ni som inte sett den, ni har verkligen missat något!!

Amelie är också anledningen till att detta blogginlägg blir så kort, jag måste gå och se de bästa scenerna igen..

Förövrigt vill jag bara säga att jag längtar efter lovet, att det ska bli kul att starta vår nya "did you give the world some love today, babe"-grupp och att livet kunde vara sämre..

såå.. au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0