Tankar från ett gym

Jag sitter på en gym och snörvlar. Är megaförkyld, men plikten kallar så här sitter jag ändå på jobbet. Fast det har som vanligt gått ganska fort, och jag har fått lite projektarbete gjort, vilket såklart är jättebra! Då behöver jag inte ha dåligt samvete om jag slappar resten av dagen. Sandra och Lina kommer till mig och vi ska kolla på film. Tror att det blir "Ps. I love you". Är den bra?

Veckan som gått har varit rolig. Vi har haft Draget i skolan, vilket går ut på att natur-treor och samhälls-treor möts i en dragkamp över kanalen, och de som förlorar får bada. Och för en gångs skull så vann samhäll! :)
I tre dagar innan själva Draget klär alla treor ut sig i speciella teman, och man har spex i aulan på lunchrasterna. Brukar vara riktigt kul! I år hade vi samhällare toga, stekare och braveheart tema, medan naturarna körde på 80-tal, smurfar och tusen och en natt.

Och sen fick de bada.. mohaha ^^

På kvällen efter Draget var det försoningsdisco på Harrys, och även det var kul..
Kanske lägger upp någon bild från veckan lite senare..


Men, varje rolig vecka har sitt pris och nu sitter jag alltså här och har huvudvärk och halsont.. Inte lika kul. Men jag försöker tänka på pengarna jag tjänar genom att vara här. De ska definitivt gå till vinterns Schweiz-resa! Imorgon bokar vi biljetterna, wieehiee!! Jag längtar så! Ska bli underbart, eller hur, Sandra, Erik och Linnéa? ^^

Nu ska jag ta och röja lite här innan jag blir avlöst. Vi hörs en annan dag!

Förövrigt vill jag bara säga att det vore nice med antingen sommar eller vinter men inte höst, att jag är chokladsugen och att jag fryser.

Au revoir


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lätt att det ska bli underart med Schweiz alltså! :D Bästa avslutningen på sista praktiken på gymnasiet går ej att få ^^



Synd bara att man har ett halvår(typ)med projektarbete först som gnager ens samvete så man inte kan tänka på allt roligt :P

2008-10-16 @ 09:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0