Hard work?

Guten Tag!

Sitter nu på jobbet och snörvlar. Pollenallergin har slagit till igen. Kan knappt gå utanför dörren nu för tiden.. *Suck* Imorgon blir det telefonsamtal till farbor doktorn. Hoppas på lite braiga piller ^^ hehe

På jobbet är det tomt... Bara jag och den dunkande musiken. Om en timme stänger vi. Egentligen är det ju jättebra, jag har hunnit göra två läxor och läst lite, och jag får betalt för det. Chillat.. typ ;)
Sedan att det är lite långtråkigt, vad gör det?

I förmiddags var mamma, jag och Kajsa och hälsade på lilla kattungen Olga, som flyttar till oss om sju veckor, när hon blivit tillräckligt stor för att skiljas från mamman. Jag har aldrig sett något sötare!!  Hon är pytteliten, fluffig päls som är mörkgrå på kroppen och svart på huvudet, enorma blå ögon, en liten liten rosa tunga och pyttesmå öron! Och så pep hon hela tiden, tror det är en kaxig liten dam minsann! Blev helt kär direkt, och nu kan jag nästan inte vänta tills hon flyttar in! :)

Imorgon är det ny vecka igen. Men den ser ut att bli ganska lugn. Har nämligen ingen musikskola på hela veckan, vilket betyder många lediga timmar. Nice

Nu ska jag återgå till min bok. Den heter "En halv gul sol" och rekommendderas verkligen! Toppen

Tchüss

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag inbjuder mig själv till att hälsa på dig när Olga har flyttat in ;)

Om jag får, vill säga :P Hehe

2009-04-29 @ 08:43:14
Postat av: till Ida

Haha, klart du får! Blir sur om du INTE kommer ;)

Hoppas bara att hon inte gör dig alltför "sjuk"...

2009-05-02 @ 22:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0