090818

Wosh, redan den 18 augusti! Gosh vad fort tiden går! Jag ligger i sängen och kollar film, om typ en timme ska jag gå upp och duscha och så. Är ensam hemma; barnen är i skolan och föräldrarna jobbar.
Finns inte mycket att skriva idag, jag har ett inlägg i huvudet som jag tänkte skriva så småningom, vi får de när det kommer. Tänkte skriva lite om schweizare och svenskar, om olikheter och likheter som jag upptäckt. Men som sagt var, än så länge är det bara en idé i huvudet. Sätter den på pränt senare.
Ha det fint idag, så hörs vi kanske i eftermiddag/kväll

Kommentarer
Postat av: Elaine & Bengt-Olof

Trevligt att höra av Dig igen... vi har gjort service på bilen så därför blev det Ohamn idag också... men nu blir det varmkorv i kiosken... sedan åter till Lövö... ha en bra dag... och förresten hur gick tyskalektionen i går ?... Baselresan..? ingen tågmiss den här gången ?? KRAMAR Mm & Mf

2009-08-18 @ 12:19:07
Postat av: Kajsa

Nu har pappa och jag bokat min flygresa till Schweiz! :D jag kommer den 3 oktober (förväntar mig hjärtliga gratulationer, hehe) och åker hem igen den 10 oktober. Åh det ska bli så kul!!

Idag började skolan också, härligt härligt. Det var varmt och trångt i korridorerna med alla nya och förvirrade ettor. Det var kul att vara äldst, men lite konstigt också. Jag var ju nyss en liten etta!

Jag har fått Örjan Ulfbecker i psykologi B och det blir nog en spännande kurs...han är lite udda...haha. Men men, jag hoppas på att få lära mig så mycket jag kan! Nu har jag tittat på Upp Till Kamp och drömt mig bort i soffan en stund, det var skönt. Imorgon blir det skolan igen och antagligen lite firande också! Katterna har känt varandra i ett år nu (med jessica) och det ska vi fira! (Med katterna menar jag innehavarna av kattblues.blogg.se)hihi! Älskar dig syster, ha det bäst! PUSS

2009-08-18 @ 19:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0