Basel

Tog en spontantur till Basel idag, bara för att kolla runt lite och fördriva lite tid. Nu har jag lärt mig att hitta hjälpligt i alla fall. Åtminstone kring tågstationen, shoppinggatan och skolan,


En kyrka i Basel - bra riktmärke om man kommer bort sig ^^


Spårvagnar finns det gott om i Basel. Det gillar jag, både för att det går snabbt och lätt, och för att de är fina :)


Jag har inte ätit McFlurry på flera år, men plötsligt fick jag värsta cravings!
Den påminde mig om England; där åt vi alltid McFlurry :)


Satte mig utanför skolan och käkade upp den, solade och tittade på folk.

Sedan kollade jag in utbudet av affärer. Fanns en hel del, men det bästa var stt det fanns Starbucks! :)
Hittar jag bara nån som vill fika med mig så ska det bli mitt stammisställe! I alla fall tills pengarna tar slut ^^

Nu är det kvällsmat här, vi hörs senare




Kommentarer
Postat av: Kajsa

så fint det ser ut att vara!

du blir en riktigt citybrud ;) haha puss!

2009-08-13 @ 22:41:28
Postat av: Christine

Det är otroligt vad du har rest och vilken globetrotter du har blivit. Häftigt!!!Jag får värsta ressuget!

PUSS

2009-08-14 @ 07:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0