Film

Hejsan!
Idag blev det en tidig morgon; klockan sju ringde väckarklockan. Så efter att barnen gått iväg till skolan så gick jag upp till mitt rum igen, fortfarande i pyjamas. Satte på en film; Sex and the city fick det bli. Nu är den färdigtittad, sängen är bäddad, jag är nyduschad och pyjamasen är utbytt mot vanliga kläder. Jag är helt enkelt redo för dagen. :)

Vad hittar ni på idag?
Jag funderar på vad jag ska göra i eftermiddag/kväll... Tror inte jag åker in till Basel, såååå kul är det inte att gå runt där helt själv ^^ Jag kanske bara stannar hemma; umgås med familjen, tar en promenad kanske. Vi får väl se.

Idag skickar vi i alla fall ett stort grattis på nittonårsdagen till Ida-Ida! Hoppas du får en toppendag! :)

Nu dags att ta in tvätten.
Tschüss


Välkommen i nittonårsklubben! :) <3

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack så hemskt mycket :D

2009-08-15 @ 17:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0