Fortfarande lite problem

Mitt internet töntar sig fortfarande. Jag vet hur man fixar det, ska bara göra det ocksa.^^
Idag har jag akt ensam till Basel, gatt pa tyskakurs och akt tillbaka. Tyskan var väldigt rolig; vi är fyra personer och jag är yngst. De andra hade varit i Berlin pa 80talet och 1990.. och ja, da fanns jag knappt! Men trevliga verkar de, och jag gillar lärarinnan ocksa. Sandra heter hon, tyckte jag var lite kul ^^ Kanske alla tyskalärare heter det.. synd i sa fall, för da kan ju inte jag bli det ;)

Imorgon har Anna födelsedag, sa da blir det nog fullt upp. Jag ska därför ga och sova nu

Vi höres
Hadet bra

Kommentarer
Postat av: Christine

Hej sötis!

Härligt att höra att allt är bra!

Nu ska jag till jobbet och regnet öser ner. Hoppas att ni får ett bra firande av Annas födelsedag. Hälsa från oss och Knut!!

Kramar......och pussar

Mutti

2009-08-11 @ 07:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0