Idag Motala, Imorgon Tyskland, På lördag Eiken!

Idag kom min schweiziska aupairfamilj hit. De har tillbringat sin semester i Finland och på hemvägen plockar de upp mig. När de kom tog vi en sväng runt stan; det blev Borenshults slussar, Varamon och seddan hamnen med lite glassätning. Efter det åkte vi hem och grillade och tittade på bilder från Schweiz. Looking good! :)
Vi hann även med lite bus med katten och en konstutställning med våra egna verk :)

Nu är det nog dags för mig att få lite sömn, i natt somnar jag i Sverige, imorgon i Tyskland och i övermorgon i Schweiz! Hur spännande är inte det?!

Vi hörs när jag kommit fram!
Kramar till er tills dess

Kommentarer
Postat av: Christine

Ja,nu har du åkt och det känns läkigt men också bra för att du är så himla duktig. Det är inte svårt att vara stolt över dig Ronja!!!Love you!!!

2009-08-07 @ 10:43:36
Postat av: Jeanette

Hoppas att du har kommit fram ordentligt till Eiken nu och att resan inte har varit allt för jobbig. Vi har varit på Lövö i dag och solat och badat och vi lyckades få ner mormor i båten så hon fick också en tur i båten. Hon blev glad. Ha det nu så härligt Kramar moster Jeanette

2009-08-09 @ 20:12:32
Postat av: Jeanette

Hoppas att du har kommit fram ordentligt till Eiken nu och att resan inte har varit allt för jobbig. Vi har varit på Lövö i dag och solat och badat och vi lyckades få ner mormor i båten så hon fick också en tur i båten. Hon blev glad. Ha det nu så härligt Kramar moster Jeanette

2009-08-09 @ 20:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0