Jogging och desperate housewives

Idag började jag dagen med en joggingtur, vilket såklart var nice. Det finns en massa småvägar som går lite huller om buller uppe på berget (kullen, whatever ^^) där jag sprang. Helt plötsligt blir jag omkörd av en stor stridsvagn där mitt på den lilla vägen. Stridsvagnen stannade några meter längre fram, och de fem soldaterna satte sig och började spela kort. Jag undrar vad de gjorde där, mitt ute i ingenstans egentligen.

Nu på eftermiddagen har jag spelat lite saxofon, och kollat på ett avsnitt av Desperate Housewives. Olga har varit hemma hela dagen, som alltid på torsdagar, så det  är liksom min lediga dag (plus helgen såklart). Just nu är hon dock ute med en vän, så jag ska jobba några timmar nu (dvs vara med barnen som snart kommer från skolan, tills dess att Christian och Olga kommer vid femtiden). Om jag får gissa vad vi ska göra så blir det antagligen studsmatta och blindbock. Det är de mest poplulära lekarna just nu ^^

Olga sa igår att om jag vill så kan jag göra planer för ikväll och imorgonkväll, men jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på.. Ikväll stannar jag med största sannolikhet hemma, imorgon får vi väl se. Förslag någon? ;)

Hoppas allt är bra med er alla!
ha det bäst
kram


Kommentarer
Postat av: Elaine & Bengt-Olof

Vi har chattat med Tim... och det är bara bra... 14-tiden i morgon ska vi kolla hans skola och se hur han bor...

Har Du fått någon kontakt med orkester eller något annat spelforum ???

Kramar Mm & Mf

2009-08-27 @ 18:25:18
Postat av: izabelle

åh ronja jag blir så avundsjuk. vill också vara i ett annat land! :)

2009-08-29 @ 13:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0