Mittwoch

Dagens förmiddagsstädning är nu klar. Golven är sopade, diskmaskinen tömd, resten av disken torkad och undanställd, alla sopor sorterade och borttagna. Och klockan är bara nio! Tänk vad man kan hinna med på en dag egentligen!
När barnen kommer hem ska vi kolla igenom deras rum och se till att det ser snyggt ut. Innan veckan är slut tänkte jag också städa mitt rum ordentligt. :)

I kväll är det åter dags för tyskalektion. Ser framemot det! :) Dels för att jag gillar att åka tåg till Basel (man ser så mycket spännande folk) och dels för att lektionerna i sig är kul. Eller, i alla fall var den första det ^^
Jag måste bara se till att fixa läxan, som var skitsvår!!! Tror faktiskt inte jag klarar den. Som tur var så ska vi gå igenom det avsnittet idag, jag tror hon bara ville kolla om vi redan kunde det eller inte. Hoppas det i alla fall, så att hon inte förväntar sig att man ska kunna det..... :S
Aja, det löser sig nog!
Nu tillbaka till plugget.
Ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0