Musik

Hej på er!
Här sitter jag i min säng i Schweiz och lyssnar på musik och käkar youhurt. Jag har "hittat" en massa ny bra musik!
Lyssna på dessa:

Marit Larsen - If a song could get me you (finns på både Spotify och youtube)
Robbie Robertson- Shine your light (har jag bara hittat på youtube, Den kommer från filmen Ladder 49, skitbra film förövrigt!)

Ute regnar det och är bara 20 grader; hur skönt som helst!!! Jag svettas inte, haha!! :)
Dock så får det gärna sluta regna innan jag ska ut ikväll.... Aja, annars får jag väl använda mitt fina paraply, med en karta över Basel på. Kanske behövs även om det inte regnar, haha! Fast jag har faktiskt slutat gå vilse så mycket! Igår hittade jag en ny shoppinggata, och jag hittade trots det tillbaka till tågstationen sen! Det ni! ^^

Nu ska jag snart gå till skolan och hämta Anna. I vanliga fall går hon hem själv, men hon har inget paraply, så jag tänkte ta med mig ett och hämta henne, så slipper hon bli blöt.
Vi hörs kanske i kväll, annars blir det nog på söndag. Ska ju iväg till Zürich ganska tidigt imorgon, och sova där, så jag kommer hem på söndag. Ha det gött till dess!
Liebe!

Kommentarer
Postat av: Christine

Hej hjärtat!

Härligt att du har fått lite vänner och att du har en massa kul saker på gång. Ha nu en riktigt trevlig kväll och helg!! Hälsa Samuel och hans familj från oss.

PUSSAR OCH KRAMAR

mamma

2009-08-21 @ 16:44:22
Postat av: Elaine & Bengt-Olof

Du verkar få en häftig agenda framöver...

Vi önskar Dig hur mycket roligt som helst...

Ha det bra...

KRAMAR Mormor & Morfar

2009-08-22 @ 13:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0