Ni är fina!

För ett par dagar sedan hade jag besöksrekord här på bloggen. 15 olika personer var inne och tittade under ett dygn. Om man jämför med typ blondinbella, som säkert har flera hundra tusen läsare så är det ingenting, men för mig är det stort! Femton personer brydde sig så mycket att de gick in och läste!
Det känns fint tycker jag. Om jag känner mig lite ensam här i Schweiz (mitt schweiziska kompisgäng är ännu inte överdrivet stort) så tänker jag på er femton, och då känns det genast bättre! För jag är ju inte alls ensam, egentligen! :)
Så, tack! Ni är bäst! :)


För ungefär en och en halv timme sedan var Anna hemma på lunch. Vi passade på att dansa lite till ABBA och leka med hennes nya, skumma boll :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Hon verkar för söt den där ungen :)



Hur ser man hur många som läst?

2009-08-17 @ 16:02:41
Postat av: Christine

Hej Skrutt!

Precis rätt, du är aldrig någonsin ensam!!! Och så är det, det tar ett tag att anpassa sig och få nya vänner. Sen går det upp och ner också!!Tänker på dig massor och är jätteglad att Kajsa ska få hälsa på.

Anna verkar var en underbar unge!!!

Kramisar mamma

Ska på spinning i kväll och så har jag köpt nya glasögon.

2009-08-17 @ 16:28:30
Postat av: Erikchen

Hallo Ronja!

Följer dina äventyr på kontinenten dagligen, jättefint att du verkar trivas bra. Nu lever vi livet!

Kramar!

2009-08-17 @ 20:57:05
Postat av: Bosse

Hello!

Jag sitter faktiskt framför datorn en stund, utan att fixa fel!!!

Kajsa och jag har övningskört en stund nu i kväll, hon är väldigt sugen och motiverad nu, har kört 3 dagar i rad!Kul att så många vill läsa dina dagliga rapporter men jag förstår varför.

Natti, natti



Papi

2009-08-17 @ 20:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0