Så mycket att skriva, och så lite...batteri!

Jao, batteriet i min dator tar snaaart slut, och min sladd passar inte i detta dumma land ^^ Så, innan pappan i familje, Christian har hjälpt mig med det så får jag fatta mig kort.
Resan ner hit till Schweiz gick toppen; visst autobahn är inte speciellt roligt, men det kunde vara mkt värre!

Här bor jag nu, med Christian, Olga, Michael och Anna. Dessutom har vi elva kaniner, en katt och två stora hönor. En av dem lade förresten ägg i morse! :)
Jag har ett fint rum, jag tror nog det är större än hemma. Jag lovar att ta bilder så fort jag kan. Byn är inte stor, jag tror Olga sa 2000 pers. Vi bor granne med typ allt; banken, kyrkan (jag vaknar av kyrkklockorna ibland på natten), affären, något som såg ut som ett bageri, och ett litet vandrarhem. Myspys.

Idag var jag ute med barnen och kollade runt i byn, och på kvällen var vi i Basel, där jag kommer gå i skolan. Basel är fint, och coolt att man typ kan se både Tyskland och Frankrike. Så nära gränsen är det. :)

Familjen är toppen, jag tycker det känns som om vi känt varandra länge, fast det bara är en helg. Detta kommer nog bli bra.

Nu tar batteriet slut, och jag borde ändå sova. Imorgon börjar tyskalektionerna, bäst att vara utvilad då!
Bilder och mer text kommer så fort jag kan, det lovar jag!
Ha det bra tills dess!

Kommentarer
Postat av: Christine

Hej hjärtat!

Underbart att höra att allt är bra. Jag hör att du trivs. Nu ska jag till jobbet.

Kramar i massor

Mutti

2009-08-10 @ 08:42:16
Postat av: Ida

Toppen, blev jätteglad för ditt mail med :) Ska svara snarast möjligt.



Härligt att allt fungerar bra; det kändes som om ni klickade bara av att se och höra er nere vid cafét.



Saknar dig redan

Kramkram

2009-08-10 @ 18:16:54
Postat av: Sandra

När kan jag komma o hälsa på?!?! ^^

2009-08-12 @ 17:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0