Svenskt lösgodis

Jag vaknar varje morgon och tror att jag ska få hemlängtan. Jag går genom dagarna och undrar när hemlängtan ska komma.. Det konstiga är att den aldrig kommer!
Visst saknar jag människorna hemma (självklart!) men vore jag tvungen att välja mellan Sverige och Schweiz just nu så skulle Schweiz vinna. Samtidigt som jag blir överraskad av detta så känns det bra. Måste ju betyda att jag gjort ett bra beslut! :)
Det enda jag verkligen, verkligen, verkligen saknar från Sverige är lösgodiset! har haft såna cravings idag att jag till och med mailade Kajsa och skrev att jag vill att hon tar med en enorm påse godis när hon kommer hit i oktober. Helst så stor att den räcker till jul då jag kommer hem och kan köpa mer, haha ^^


Ge mig detta och jag blir glad ^^

Borde kanske skriva något om dagen, men samtidigt finns det en anledning till att jag inte uppdaterat idag; inget speciellt har hänt egentligen. Har tittat på Desperate Houswives, ätit glass och varit på tyskakurs. Som vanligt alltså!
Imorgon blir det nog jogging på morgonen/förmiddagen, så då kanske ni får höra lite om träningsverk och sånt.'
Men, for now, god natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi ska påminna Kajsa om LÖSGODIS !!!!



Mm & Mf

2009-08-26 @ 23:09:59
Postat av: Christine

MMMmmmm smågodis är gott. Tyvärr!!Träningsvärk också!!!! Första gången jag sett dig stva fel , tror jag. Värk med ä och inte e, ska det vara...Kanske är det tyskan som börjar sätta sina spår. Skönt att du inte har hemlängtan! Vi saknar dig men livet rullar på och jag tycker att vi klarar det riktigt bra! Det är ju skönt att Kajsa ska till dig i oktober och sen ses vi till jul.

Nu väntar jobbet...masssor av pussssssssar

Mutti

2009-08-27 @ 07:24:06
Postat av: Bosse

Jaha!!!

Godis kommer före mamma och pappa!!!!???? Hrrumphh!

Det är ju en bra idè att börja springa nu innan godiset kommer!

Fiele kramen und fiel spass!



Papi

2009-08-27 @ 15:19:01
Postat av: Kajsa

haha, lösgodiset kommer! saknar dig, men skönt att du inte har hemlängtan! :) puss<3

2009-08-27 @ 17:24:41
Postat av: Jessica

Vad roligt att du trivs så bra :) Ta hand om dig! Kramar

2009-08-27 @ 19:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0