Tillbaka igen

Hej på er!

Nu är jag här igen, efter ett långt uppehåll. Jag har hunnit med en hel del, bland annat varit en helg i fina sommarstugan i Småland.

I måndags tog jag tåget upp till den kungliga huvudstaden, för att möta de två schweizarna Samuel och Dave. Tågresor är alltid fina grejer tycker jag. Att tuffa fram genom skogar och andra fina saker.. det är mys. (Okej, ett X2000 kanske inte precis tuffar fram, men ni fattar ^^).
När jag kom fram hängde jag på centralstationen ett tag, tjuvlyssnade på folk (lite av en hobby) och sedan dök grabbsen upp.

Jag håller fortfarande på och fixar till bilder, så jag laddar upp några senare och berättar mer då, det är alltid roligare om det finns bilder till...


Ville egentligen bara säga att jag är back. ^^

Vi hörs om ett tag igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0