091207

Har precis tittat på dagens avsnitt av "greveholm" och käkade några "Schwedische Spektatiusherzen" dvs pepparkakor :) Mumma!
Snackar just nu med Ellan på msn och ska snart gå till bussen för att åka till tyskan.

Dagen har annars varit rätt slapp. Anna var ledig från skolan och Olga från jobbet, så vi har mest tagit det lugnt. Städade övervåningen på förmiddagen, och sen lekte Anna med sin kompis Kilian, Olga rättade prov och jag läste. Har snart läst klart "Chocolat" nu, på tyska såklart. Sen ska jag ta itu med fortsättningen. Blir spännande.

Nu ska jag borsta tänderna och sen dra iväg
Ha en bra kväll alla!
kram

Kommentarer
Postat av: christine

Ha en bra kväll, du med. Vi väntar på Fanny och hennes syster Anna som ska komma hit i kväll och äta lite.

Kram mamma

2009-12-07 @ 18:48:37
Postat av: Ida-Ida

Det låter som en alldeles utomordentligt bra dag tycker jag :)

2009-12-07 @ 20:08:33
URL: http://idawenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0