091214

Nur det mandag igen. Gosh vad tiden rusar iväg!! Bara fyra dagar kvar i Schweiz innan jag flyger hem för jullov.
Vad ska jag hitta pa de här dagarna da?

Idag är det skola som vanligt, och innan dess ska jag göra min läxa. Där har vi alltsa kvällens och eftermiddagens bestyr.

Imorgon, tisdag vet jag inte vad jag gör pa dagen, troligen bara tar det lugnt och försöker bli helt frisk. Pa kvällen är det rep med den nya orkestern som jag hoppar in i under januari.

Onsdag blir stora packningsdagen. Hoppas jag far plats med alla julklappar och allt jag vill ha med mig. Eller tja, plats lär jag ju ha, fragan är bara hur mycket det kommer väga :P

Pa torsdag beger jag mig mot Zürich, för da  är det äntligen dags för Regina Spektor-konsert!!! Yey!! Stannar troligen i Zürich över natten, och spenderar fredagen där. Pa kvällen (19.30 närmare bestämt) sätter jag mig pa planet mot Svedala :)

Där har ni min vecka.. ^^
Vad har ni för planer? Tell me!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0