091226

God kväll på er!

Jag sitter i soffan i TV-rummet mellan Tim och Fanny och tittar på TV. Nyss kollade vi på "Förtrollad" men när det blev reklam och nyheter så byttes det kanal, och helt plötsligt kollar vi på "Simpsons"... Suck ^^

Idag firade vi min födelsedag i förskott, eftersom jag är borta när jag fyller egentligen (4 januari). Det betyder: mer presenter till mig! Fick en fin, röd digitalkamera, en bok jag önskat mig ("Det blåser på månen") och en del pengar. På eftermiddagen var vi en sväng på stan och trängdes. Provade några tröjor på Gina Tricot, men de var inte så vidare snygga, och dessutom hade jag inte lust att köa i typ tjugo minuter för att ´betala. Så det blev inget.

Sedan åkte vi hem, åt födelsedagsmiddag,, födeksedagsfika, födelsedagsgodis.... tjaaaa, ni fattar grejen ^^ Vi har ätit massa i alla fall :)
Och spelat spel. Och sett filmer. Och inte så mycket mer.. Men det har varit en mysig dag :)

Imorgon åker släkten hem. Jag har inte så mycket planer för dagen, på kvällen ska jag på filmkväll till Sandra. Funderar på att ta mig till simhallen för lite motion och bastu på dagen, men får väl se hur det blir. :)

Ni får ha det så bra så hörs vi

Kramar


Gosade med Knut lite imorse. Och ja, hmm, jag känner mig en smula vinterblek.. ^^



Födelsedagsfika


´Knut var såklart med och fikade :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0