091229

Hej!

Long time, no see kan man säga. Eller i alla fall typ tre dagar. Jag har haft fullt upp, minst sagt.

Den 27.e, dvs i söndags, började dagen med att Smålandssläkten åkte hem, och huset blev tomt. Jag hade en riktigt slappardag för mig själv, spelade The Sims 3 i ett par timmar, innan det var dags för filmkväll med Ida och Sandra hemma hos Sandra. Vi såg "Twilight" och jag åt alldeles för mycket Polly. Precis som det ska vara på en riktig filmkväll. :)


Mina Polly, som Ida låtsassnor ^^ Fast det som är bra med Polly är att hon ionte ens gillar dem :P



Igår, den 28:e, var jag först på stan med Ida och Sandra för att fixa en födelsedagspresent till Lina. På eftermiddagen var det nämligen dags för hennes födelsedagsfest i Linköping. Efter pengaväxling på Forex, blöta strumpor (inte för mig då, mina schweiziska stövlar är som små underverk ^^) och en vandring genom ett kallt Linköping kom vi fram och hade en mysig stund hemma hos Lina. Kom hem vid halv tiotiden, kollade "Vänner" och soooooov sen :)



Födelsedagsbarnet herself



Ida hade med sig sin fina kamera, så det togs en del bilder, men de får ni kolla på på facebook eller så, för orkar inte ladda upp här ^^

Idag har dagen gått i fikandets tecken. Jag började i Vadstena där jag träffade Christina (Gustavs mamma). Vi hade en jättetrevlig fikastund. Sedan åkte jag tillbaka till Motala, där jag shoppade en tröja (vars knapp redan gått sönder, blir byte imorgon), ett par örhängen och en scarf. Sedan träffade jag Sandra, Ida och Lina på Sjöbris där det blev ännu mer fika.

Kvällen tillbringade jag och Kajsa hemma hos Fanny, där vi såg film och hade det mysigt.
Nu ska jag sova, morgondagen kommer också bli sådär härligt fullspäckad, precis som jag vill ha det :)

natti natti
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0