Dan före dan

Imorgon är det julafton :)
Men vi ska inte gå händelserna i förväg, så jag berättar för er om gårdagen.

Först åt jag som sagt frukost medan jag kollade på snön utanför, sjukt fint! Sedan satte jag igång med att göra marsipanfigurer, fortfarande iklädd pyjamas, samtidigt som jag såg klart alla avsnitt av Mysteriet på Greveholm. Hade tänkt att se ett avsnitt om dagen, men det blev så himla spännande så jag kunde inte låta bli att se alla. :)

När jag gjort mig i ordning kom mamma hem och vi drog till stan. Jag fikade med Saxess, vilket var mys såklart, och sen tog jag svinissprutan på lasarettet. Min vänsterarm är just nu sjukt stel och gör ont ont ont, men jag är glad att jag slipper feber! :D

Kvällen tillbringade jag med Sandra, Ida, "Astrids jul", youtube, kladdkaka och julklappsbyte. Av Sandra fick jag en fiiiin tvål och en snygg tygväska som passar mig perfekt. :) Idas klapp kommer idag.. Spännande! :)

Inatt har jag sovit jätte-, jättegott med Knut på fötterna. Myyyyyys!! :)

Idag kommer först Erik och Linnea och sen släkten. Blir härligt!

Nu ska vi käka, hörs sen

Kram
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0