En liten lista

Hittade en ny blogg som jag gillar (HÄR) och där fanns denna lista som jag snodde. Man ska svara med ett enda ord, men det blir finare med en bild också :)

 

1. Var i hela världen skulle du helst vilja befinna dig just nu?


PARIS!

2. Vem skulle du vilja vara om du varit en helt annan person?


AMELIE  (ja, jag vet, hon finns inte.. men ändå!!)

3. Vilken egenskap önskar du att du besatt?


Lite SPONTANITET vore trevligt

4. I vilken färg är ditt drömhus målat?


RÖTT

5. Vilket namn är det vackraste du vet?



AGATON

6. Vilket är det bästa ordet som finns?


Finns sjukt många, men PARAPLY är fint


7. Vad är det viktigaste att du hinner göra innan du bara är stoft?


Mycket jag vill göra, men FRANSKA vill jag lära miå franskbok

8. Vilken saga är din absoluta favorit?


RONJA RÖVARDOTTER


9. Om du bara fick lov att äta en sak i resten av ditt liv, vad skulle det vara?


CHOKLAD

10. Om du bara fick klä dig i en färg i resten av ditt liv, vilken skulle det vara?


Återigen blir svaret RÖTT

11. Om du bara fick lov att se en film i resten av ditt liv, vilken skulle du välja?


AMELIE igen

12. Om du bara fick köpa en enda sak till, vad skulle det vara?

TÅGLUFFKORT SOM GÄLLER ÖVERALLT OCH ALLTID (om det nu finns ^^ Annars inför jag det)


13. Vilket språk är det vackraste du vet?


Franska är sjukt fint, men jag gillar även ITALIENSKA


14. Vilken bok ligger på ditt nattduksbord just nu?


"CHOCOLAT & HIMLISCHE WUNDER" av JOANNE HARRIS



15. Vilken årstid tycker du allra bäst om?


VÅREN, trots min allergi


Kommentarer
Postat av: christine

Gud vad fint!!!!

Du är helt underbar!

Kramar i massor

mutti

2009-12-11 @ 20:49:30
Postat av: Erica

Fin, fin lista hörrödu! Och goa svar.

2009-12-11 @ 23:53:32
URL: http://enettaiparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0