Hos Ida-Ida

Hej på er!!
jag ligger i Ida-Idas säng i hennes rum på skolan i Jönköping. Hon är på lektion, och om ungefär en timme ska hon skjutsa mig till bussen till Mjölby. Sen bär det av mot Motala, där jag och Sandra ska gå till skolan och hälsa på :)
Åhh, Sandra, jag längtar!! :)
Har haft en toppenhelg är i Jönköping med Ida. Underbart att ses igen och vi har haft det så mysigt. I lördagskväll när jag kommit så käkade vi tacos med hennes kompisar, och sedan kollade vi på en halv film. Det blev bara halva eftersom vi snackade en massa innan och under filmen (såklart!) så det blev lite sent. ^^ Men inte gjorde det någonting! :)
Igår började vi dagen med frukost (skumt annars) med hennes vänner Anna och Erik, och sedan gick Ida och jag på stan och på köpcentrat A6. Ida fixade sina julklappar och jag hittade ett par jättesöta tofflor och en liten väska.
Efter en kort vila och lite te på rummet så åkte vi ner till stan igen, och gick och käkade på Jensens, vi åt kycklingfilé, gött!!! :) Även efterrätt unnade vi oss, nämligen mjukglassbuffé! Man fick ta hur många gånger man ville, och det fanns massa toppingar och strössel. Gissa vilka som var mätta när vi kom tillbaka till skolan! Väl här blev det lite youtube och facebook innan vi gick till sängs. Oh nu har vi ätit, och Ida är som sagt i skolan. Tio i tio ska vi ses och hon skjutsar mig till resecentrum. Därför borde jag gå och duscha och packa ihop mina grejer nu.
Vi  hörs säkert ikväll, då får ni veta allt om besöket på good old Platen :)
Ha det fint
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0