Motala, Sweden!

Jag befinner mig i Sverige. I Motala. Good old Motala. Har inte förändrats ett dugg, förutom en ny skylt utanför ICA. Yey! ;)

Men ska vi ta det från början kanske. Regina Spektor, låt oss börja där. :)
Det var, som sagt, underbart, fantastiskt, toppen och tusen andra superlativ. Det var på en ganska liten klubb, så man var jättenära, och det var helmysig stämning! Underbart! Hon ör ju en grym artist, verkligen! En del låtar tyckte jag till och med var bättre live än på skivan. :)
Sen åkte vi hem till Samuel och drack te och snackade ett tag innan vi gick och lade oss. På fredagmorgonen (igår!!) gick vi upp vid halv tio typ (tror jag), käkade frukost, gjordeo ss i ordning och så innan Samuel gick till skolan. Jag satt och läste ett tag, och sen gjorde jag chokladpraliner med hans mamma Susanne. Det blev verkligen inte världens vackraste praliner, men vi gjorde dem med mycket glädje och skratt, och det är väl det som räknas ^^ Plus att de blev galet goda!! Vi kallar oss "Schoggi-dreamteam" och som vi sa; om man skulle filmat oss så hade det blivit årets roligaste film, för låt oss säga att vi inte är de mest graciösa när det gäller att spritsa choklad, pressa apelsiner och annat pill :) Men riktigt kul hade vi som sagt.
Samuel kom hem vid halv fem och en halvtimme senare klev jag på bussen mot flygplatsen.

Alla flyg ut i Europa var försenade! Galet! Skulle ha flugit vid halv åtta. Klockan tio kom vi iväg, efter att ha väntat på flygplatsen en och en halv timme och inuti flygplanet en timme. Usch!! Och strulet fortsatte på Árlanda, där vi först inte fick gå av planet eftersom det var problem med trappan, och sen kom såklart min väska typ sist av alla... Men, kvart över tolv kom jag till slut ut, och vid fyratiden var vi hemma i Motala igen. Här är allt sig likt som sagt.

Har varit hos frissan idag, ätit pannkakor och snart ska jag bege mig mot Mjölby för att sedan hoppa på bussen mot Jönköping och Ida-Ida!! Snart, snart kommer jag, fina vän!! Det kommer bli fantastiskt. :) :) Snart, snart!!! :D

Jag bloggar nog när jag kommer hem igen på måndag. Vi hörs då. :)

Kramar


Kommentarer
Postat av: Ida-Ida

Kom kom kom, min kära vän. Så sjukt synd att bussen också är försenad; det är den ju aldrig annars. Jag vill ha dig här nu!

2009-12-19 @ 16:32:25
URL: http://idawenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0