Onsdag 16/12 2009

Hej!

Repet igår var ungefär lika toppen som det brukar vara med Jugendband. Kan bero på att typ hälften av Jugendband var med här också ^^ Som nån uttryckte det: "Den bästa hälften" :P
Det var inte överdrivet svåra låtar, de var roliga och det var härligt att få spela barytonsaxofon igen!! :D :D Det är verkligen MIN saxofon, även om tenor och alt är kul så känns baryton alltid bäst :)

Nu har jag alltså en alt, en tenor och en baryton i mitt lilla rum. Såhär ser det ut:


Orkade inte packa upp dem, hade sett coolare ut :P En annan gång ^^

Imorse (eller tja, för en timme sen ^^) när jag gick upp och drog bort gardinerna från fönstret så såg jag att Herr Winter hade tagit till sig av de smått hånfulla kommentarer han fick igår om att det minsann är myyyyycket mera snö i Sverige. ^^ Han har jobbat hårt ett par timmar nu, och just nu ser det ut såhär:


Det syns inte på bilden, men det vräker faktiskt ner snö, så det lär bli vitare under dagen. Me like!! :)

Nu: dusch!

Kram

Kommentarer
Postat av: Elaine & Bengt-Olof

I södra Sverige är det "snökaos"... ska man tro avisorna så är det katastrof... men ändå.. här snöar det lite.. Kramar Mm & Mf

2009-12-16 @ 13:04:27
Postat av: Elaine & Bengt-Olof

Trevligt att Du gillar "nya bandet"... nu blir det makaroner och falukorv... Mf

2009-12-16 @ 13:05:52
Postat av: Kajsa

hahaha, vi har ändå mycket mer ;)

2009-12-16 @ 19:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0