Probetag

Hej!!
Idag har varit en bra dag. Det var Probetag, dvs övningsdag, med Jugendband. Vi spelade mellan halv ett och halv fyra, och sen gick jag och 7 andra till det vanliga stället och drack varm choklad. Fick skjuts hem av en kille som heter Samuel, och två andra; Rebecka och Beat. I bilen lyssnade vi på joddelmusik.. och tjaaa, det var skoj kan jag säga!! :) Fina bananer ;)

Nu har jag dock lite huvudvärk, så ska försöka att komma i säng inte allför sent. Men känner jag mig själv rätt så kommer jag titta på Robinson tills sent ändå... ^^ Ska skriva det där inlägget jag tänkte göra igår också.... Det kommer sen :)

Ha det bra tills dess
Kram

Kommentarer
Postat av: christine

Hej!

Härligt att dagen varit bra. Vi har shoppat julklappar i Linköping och det har gått ganska bra. Allt är inte klart men vi vet vad vi ska köpa. Vi har också varit och firat Martin som fyller 18år, på måndag.

Kram gullet och ha en mysig kväll med Roberto....hihihi

2009-12-05 @ 19:27:52
Postat av: Anonym

hejsan !

jag är med i veckans blogg hos

vill du göra mig otroligt glad så klickar du här ; http://maddisenj.blogg.se & röstar på mig .

jag är nummer tre !

skulle bli grym glad fall du kunde rösta på mig som sagt

2009-12-06 @ 00:05:35
URL: http://floxerpoxer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0