tisdag 091208

Hej hej!

Hur har ni det? Vad gör alla människor en tisdageftermiddag som denna?

Jag sitter här och läser lite mail och sa. àr själv med barnen, men Michi läser och Anna leker med kompisen Annika, sa det är inte mycket för mig att göra. Har skalat lite potatis till kvällens middag (tur att det inte är jag som ska koka den, eller hur? :P)
Om en halvtimme ska Annika hem (jaa, här bestämmer man i förväg hur länge man ska stanna ^^) sa da ska jag fösöka fa med mig Anna ut pa en promenad. Tror att det kan lyckas. Vädret är nämligen toppen, soligt och 6-7 grader varmt, och jag har längtat ut hela dagen. Lite frisk luft och rörelse blir superduper. Far väl tvinga ut henne i värsta fall, haha.
Bade Michi och Anna har haft skolfritt hela dagen, det är helgdag, sa vi har varit här hemma alla tre hela dagen .För det mesta har det dock gatt bra, med undantag för lite smatjafs. Trots det blir jag trött! Ska lägga mig tidigt i kväll. Jaa, jag vet att jag typ alltid säger det, men ikväll blir det sanning!! Imorgon är ju ocksa veckans tidigaste morgon.. 6.45. 

Nu ska jag kolla lite bloggar och sen se till att Anna och Annika plockar iordning efter sig innan Annika gar hem.

ha det gött.
kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0