Walking in a winterwonderland :)

Guten Abend

Imorse när jag vaknade var familjen inte hemma (hos farfar) så jag hade en lugn förmiddag för mig själv. Käkade frukost och kollade på dagens avsnitt av Mysteriet på Greveholm (de finns allihopa på youtube, toll!!), och sedan städade jag lite. Precis när jag skulle ge mig ut och jogga så kom familjen hem och sa att de tänkt ta en liten promenad i skogen och grilla korv, och såklart hängde jag på. :) Ett bra beslut, visade det sig, för det var sjukt vackert där! Självklart tog jag bilder, självklart speglar de bara typ en tiondel av hur fint det verkligen var, men ni får se dem ändå. För trots allt så säger ju en bild mer än tusen ord, eller hur? ;)



Det är sjukt hur bergen ser ut att vara så nära fast de är så långt borta! Bakom bergen som syns vid horisonten ligger Österrike!!


Familjen Senft påväg


Sen grillade vi korv och Anna klättrade i träd


När vi vandrade hemåt hade det blivit mörkt, och det var så fint att jag nästan ville gråta en skvätt! ^^ Försökte ta kort på det, och det blev såklart otroligt dåligt, men ni kan kanske få en liten aning om hur det såg ut i alla fall :P
Bergen  i bakgrunden och glittrande stad i förgrunden.. Och så lite snö, tystnad och otroligt klar luft på det, så är vi hemma ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

<3

2009-12-09 @ 12:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0