Weihnachtsgeschenke

Hej hej!

Hur är det med er?
Jag vaknade med lite halsont, hosta och rinnande näsa vid sjutiden.. inte vidare mysigt. Men, som tur var så kunde jag somna om direkt och sov till halv elva, och när jag vaknade då kändes det lite bättre. Nu har jag "endast" ont i halsen (som vanligt ^^) och hostar lite då och då. Men känner mig inte vidare sjuk precis.

Därför planerar jag att dra till Basel om sisådär en timme och inhandla de julklappar som saknas. Fyra stycken är det, och jag hoppas jag lyckas hitta dem idag, så slipper jag tänka med på det sen.

Ikväll blir det orkester igen, sista riktiga repet inför konserten på lördag. Blir kul, men blir nog ett jobbigt rep ikväll. Det är hårdare här än hemma på det sättet. Hemma kunde man alltid maska lite om det var nåt man inte kunde, men här får man ofta spela ensam inför alla för att Valentin ska höra om man kan eller inte.. ^^ Pressure! ;) Varje rep slutar också med att han talar om hur "unzufrieden" han är, dvs missnöjd..

Men som tur är så är det mest för att få oss att öva ordentligt som han säger det, för när vi går till puben sen så brukar han berömma oss, och då är hans stränga rep-min alltid som bortblåst. Så det är ett litet trick, som alla ser igenom ^^

Nu ska jag se dagens avsnitt av Greveholm och sen göra mig i ordning. Vi hörs!
Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0