090715

Hejsan!

Tänkte jag skulle skriva något här, bara för att inte tappa stinget så att säga ^^
Men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, har inte så mycket att säga faktiskt.
Idag har jag jobbat, egentligen skulle det ha varit allsång nere på cafét, men det örjade ösregna, så tyvärr blev allsången inställd. Så vi fick gå hem ^^
Jag fick skjuts av  Ida och hennes pappa (TACK!!), så jag slapp cykla hem i ösregnet. :)
Men några timmar senare så kom solen fram igen, så jag tog mig en liten promenad längs kanalbanken. Fint.
Nu sitter jag här, käkar lite filmjölk och kollar på nåt skitprogram på TV.

I natt kommer föräldrarna hem från Skottland, jag hoppas de har med sig presenter ;) Haha ^^

Nää, nu ska jag sluta babbla om ointressanta saker. Jag skriver igen när jag har nåt vettigt att säga
Ha det!

Kommentarer
Postat av: Ida

Mina skor är fortfarande blöta :P Tänk hur blöta vi varit om vi cyklat. Läste du om tanterna som fick privatunderhållning? Haha, Uffe är rolig ibland han.



Avundsjuk på att du bor så nära kanalen. Perfekt promenadplats ju.

2009-07-16 @ 18:32:32
Postat av: Ronja

jaa, usch för det regnet! Tack igen att ni skjutsade hem mig; guld värt! :)



Haha nej, det läste jag inte. Vart stod det?



Haha, jaa, kanalen är nice, det var riktigt fint igår, men har du tänkt på vilken press? "Åhh, jag som bor så nära kanalen, jag borde ut och gå och njuta av naturen" ;) hehe

2009-07-16 @ 19:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0