Det regnar här i Motala idag

Idag har jag varit hemma hos Ellan, i hennes nya lägenhet, för första gången. Det var mysigt tycker jag, precis som hennes förra ställe. Vi fikade lite med varm choklad och goda bakelsegrejer, kollade på Google Earth och drömde om resor till Venedig. Ute regnade det... Svensk sommar!

     
                                                Regn

 
Undrar när regnet ska sluta? 

 
Google Earth


Vi och världen

Nu är jag åter hemma, efter ett snabbt besök på ICA för att fylla på förrådet lite. Mjölk och bröd hade vi inte mycket av. Nu har vi så det räcker igen :)
Jag lyssnar på Lisa Ekdahl sings Salvadore Poe, äter en gurkmacka (tänker på Gustav och Markus.. Gurkan och Mackan ^^) och tittar på katten Knut som leker med mitt gamla halsband på golvet. En helt okej söndag med andra ord. Nu måste jag dammsuga.. Vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0