Inte långt kvar

Idag drabbades jag av lite deppighet ett tag. Kajsa och jag hade varit hos farmor och ätit lunch och sett en gammal svartvit film, vilket var mysigt såklart.



Film. "Eva går ombord" från 1934
http://images.filmtipset.se/posters/41177234.jpg



Sedan åkte vi till banken och ICA. Klockan hade blivit fem, och jag hade absolut inget att göra. Detta var anledningen till min deppighet. Men samtidigt orkade jag inte hitta på något kul att göra. Så jag gick ut och sprang en runda, vilket var skönt. Nu sitter jag här och tittar ut på ösregnet (näääär ska det sluta??) och funderar på om jag ska städa mina skrivbordlådor. Rensa lite och  se vad jag vill slänga, vad jag vill behålla och om jag vill ta med något till Schweiz. Om tre veckor och fyra dagar åker jag. Börjar bli lite nervös, men samtidigt kan jag inte vänta! På ett sätt känns det som om det är det enda jag gör - väntar på att få åka iväg. 
Det ska bli spännande, definitivt ett äventyr! 

Nu lämnar jag er för idag, som hejdå får ni en bild av mig från när jag var i England, också det ett äventyr. 

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ytterligare en kommentar, eftersom du blir glad av det ;)



Helt sjukt att det är så snart!!! Vart tar tiden vägen!!!??? Saknar nästan alla redan...

2009-07-13 @ 22:53:50
Postat av: Ida

Och kommentaren postades av mig, försvann av någon anledning

2009-07-13 @ 22:54:58
Postat av: Ronja

Klart jag blir glad av kommentarer - ge mig fler! ;)



Jaa, det är galet vad tiden går.. faktiskt

2009-07-13 @ 23:30:05
Postat av: Anonym

Klart jag blir glad av kommentarer - ge mig fler! ;)



Jaa, det är galet vad tiden går.. faktiskt

2009-07-13 @ 23:30:48
Postat av: Sandra

Håller med Ida! "Ur led är tiden!"

2009-07-14 @ 21:25:47
Postat av: JILL!

ÅH BILDEN ÄR FRÅN DEN BLÅSIGA DAGEN NERE PÅ STRANDEN :D den var mysig :)

2009-07-16 @ 19:30:31
Postat av: Ronja

Ja, det var en mycket mysig dag! Man saknar det! Sjukt att det var två år sedan...

Som Sandra skrev; "Ur led är tiden.."

2009-07-16 @ 19:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0