Klippning, bad, picknick och minigolf

Hejsan.
Nu är jag hemma från en mycket trevlig dag. Den började hos frissan, där jag kapade av lite hår..
 


Här får ni en halvtaskig bild på frisyren, samtidigt som jag sitter och bloggar. I bakgrunden ser man katten Knut, som är heeeelt galen just nu ^^ (Japp, katten Olga visade sig vara en Knut.. )


Sedan åkte jag med familjen till Karlsby, där det finns en finfin liten strand. Det var länge sen jag var där sist, men när vi var mindre åkte vi jämt dit, så det var lite nostalgi.
När vi kommit hem fixade jag lite matsäck, och jag, Sandra och Ida begav oss till Motalas finfina strand Varamon för lite picknick och minigolfspelade (att jag förlorade gjorde ingenting, nejdå, ingenting alls ^^)

Här kommer lite bilder:


Ida och Sandra på picknick


Picknick


Fotbad


Varamon är en fin strand, och Nordens största insjöbad


Sedan blev det minigolf - här står Ida och puttar


Till sist satte vi oss på bryggan och snackade om ditt och datt ^^

Det har varit en härlig dag, tack för en mysig kväll, Ida och Sandra :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack själv för en mysig kväll :)

Och mittenplacering är ju helt klart bäst ;)

2009-07-18 @ 14:11:15
Postat av: Ronja

haha, jasså du tycker det?

Själv satsade man ju på så många slag som möjligt ^^

2009-07-18 @ 16:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0