Långsamt

Här sitter jag och har det lite tråkigt. Vet inte riktigt vad jag ska ta mig för. Det är lite för fint väder för att typ.. sitta inne och kolla på TV, men samtidigt lite för blåsigt och kallt för att lägga sig ute i hängmattan eller något. Har precis varit ute och gått en sväng, så kanske ska ta mig en dusch snart.
På förmiddagen var mamma och jag på stan och shoppade lite; det blev en laptopväska, ett par nya solglasögon (har tagit sönder de gamla, vem är förvånad? ^^) och en t-shirt för mig, alltid hittar man något.

Jag bloggade inget igår, orkade helt enkelt inte. Och dessutom hade jag inte så mycket att skriva om; det var en ganska händelselös dag. Det regnade. Jag jobbade några timmar, sedan kollade jag på film. "Maria Larssons eviga ögonblick" blev det, med bland andra Mikael Persbrandt. Den var bra, fin. Och lite sorglig med.

Nähä, nu ska jag nog gå och ta den där duschen. Sen får vi väl se. Vi hörs

      
T-shirt från Byoung, Solglasögon från H&M  (som värsta modebloggaren, haha ^^)

Kommentarer
Postat av: Ida

Plus du köpte glass på Två Små Hus ;) Glöm inte det ;)

2009-07-20 @ 22:42:34
Postat av: Ronja

Just ja, det stämmer bra det! haha, hade jag nästan glömt, hur senil är jag liksom!? ;)

2009-07-20 @ 23:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0