Änglar och demoner

Hejsan hejsan,

som vanligt var det ett tag sen. Jag förstår inte hur folk hinner uppdatera sina bloggar varje dag! Det är ganska skillat, I must say.

Idag är jag trött. Igår var det studentskiva, och jag kom inte i säng förrän vid fyra-tiden. Lite mitt eget fel dock, eftersom jag satt uppe och tittade på Robinson när jag kom hem vid två.
Men trots tröttheten masade jag mig iväg till jobbet imorse och gjorde lite nytta i alla fall. Nu är en av glassboxarna ren och fin. Ett gott dagsverke! På pluggfronten har det dessvärre inte gått så bra. Jag har ett svenskatal och en kulturhistoriaredovisning att hålla imorgon, och jag är inte speciellt nöjd med någon av dem.. Men, det verkar inte kunna bli bättre idag. Höll på att somna på tangentbordet här idag. Känner mig lite "spräcklig"  ^^
På eftermiddagen var familjen på bio, vi såg "Änglar och demoner". Den var riktigt bra, och spännande, trots att man visste hur den slutar. Och det kändes coolt att man faktiskt kände igen sig på de flesta platserna. Jag läste i en tidning att de inte fick tillstånd att filma i kyrkorna i Rom, så de byggde upp ett miniatyr-Rom i New York. Måste säga att de lyckats väldigt bra, jag tyckte det såg helt äkta ut.
Bra också att de faktiskt pratar "rätt" språk. De som är italienare talar italienska, schweizergardet (med Stellan Skarsgård i spetsen ^^)pratar schweizertyska och på forskningsstället i Geneve snackade de franska. Me like!

Nu ska jag fortsätta fila på mitt tal och sen blir det läggdags!
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0