Shall I compare thee to a summer's day?

Kanske var föremålet för Shakespears kärleksdikt vackrare än en sommardag. Men då måste hon ha varit en riktig toppenkvinna, för det är inte mycket som går upp mot en sommardag! Jaa, jag skriver sommardag trots att det "bara" är maj, för idag var det ta mig tusan nästan sommar!

Syster yster-Kajsa och jag käkade lunch hos farmor idag, och sedan dök vår farbror och våra två små söta kusiner upp, så då bar det iväg för att äta glass och leka i lekparken. Myyyspyyys! Det är så mysigt att träffa dem, eftersom de bor i Stockholm så blir det inte alltför ofta!

Egentligen orkar jag inte skriva så mycket nu, är faktiskt galet trött...


Så med detta totalt onödiga och meningslösa inlägg önskar jag nu en god natt.


Sov sött


Valborgsmässoafton i parken med utsikt mot kyrkan..
Kyrkan i skenet av solen på valborgsmässoafton


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0