091131.... trodde jag!

Upptäckte nyss att det ju är 30 november! Och jag som trodde det var 31. Den dagen finns ju inte ens.. Hur snurrig är jag liksom?!

Haha, jaa, i alla fall, att det är sista november stämmer ju, det är huvudsaken.

Har precis kommit hem från tyskan. Basel är rustat inför julen och julmarknaden pågår för fullt (att det regnar struntar vi i, imorgon kommer snön, det känner jag på mig!). Ska ju gå på marknaden på torsdag med Samuel, men smygstartade lite med att ta några kort idag.






Puppenhausmuseum (dockhusmuseét) hade slagit på stort


Liten del av deras fönster


Ännu ett fönster. (Anledningen till att pojken i mitten är suddig är att han rör på sig ^^)

Det var en liten sneak-peak av ett juligt Basel. Återkommer med fler bilder på torsdag, då förhoppningsvis med snö :D

Kommentarer
Postat av: Sandra

coolt, men creepy med den dar pojken/dockan som rorde pa sig!!

2009-12-09 @ 12:47:54
Postat av: Sandra

coolt, men creepy med den dar pojken/dockan som rorde pa sig!!

2009-12-09 @ 12:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0