Bilder!

En bild eller så från fredagen kommer här! Hittade ett gäng på facebook :) Jag berättade om fredagen va? Jag var i Basel med några andra aupairtjejer och några killar.... Jo, det berättade jag, det minns jag nu! :)



Jag var på bra humör :)


Med nån schweizare som jag inte ens vet namnet på.. ^^ (Weird förresten att min ansiktsfärg helt plötsligt är mörkare än färgen på halsen... :P)


Detta är ännu en schweizare och så den ameriskanska killen som varit ett år i Sverige (ni ser LUND på tröjan va? :P) Han var rolig han ^^


Jag fick en svensk cider av killen vi var hos, Mitch. "Hey, shwedish girl, got this for you!" Och sen fick jag SMS från Ida. Jag bara får en massa grejer jag, hehe ;)

Hmm, ja, där hade vi några bilder ja. Nu ska jag sova.
Natti




Kommentarer
Postat av: Christine

Fina bilder..ser ut som om ni ade trevligt!

Kram mamma

2009-11-19 @ 14:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0