Donnerstag Abend

Godkväll

Efter en slapp dag är det snart dags att krypa i säng igen. Är trött, trots att jag sovit en hel massa. Beror nog på förkylningen. Halsen svider och känns extremt svullen, vilket börjar bli riktigt tröttsamt! Och varken te eller halstabletter hjälper något vidare.. suck!

Idag har jag som sagt inte gjort så mycket. Legat på sängen och läst. Lyssnat på musik. Postat ett brev till farmor. Druckit te.
På kvällen var det orkester, vi fick nya låtar, bland annat en från Chess. Kände mig lite patriotisk när jag såg Ulvaeus/Andersson på notpappret, och var bara tvungen att visa det för barytonsaxofonisten Patrik: "Titta, de är svenskar!!" Han: "Aha! Det visste jag inte!" Jag: "De var med i ABBA..." Han: "JAHA!!! Joo, men dem känner jag ju till! Coolt!"
Man blir stolt över sitt hemland när man är borta, haha ^^
Orkesterrepet slutade dock tidigt, för Valentin (dirigenten) skulle på möte. Så redan runt nio var jag hemma och i säng. Har nu läst de vanliga bloggarna, kollat facebook och chattat med mamma, Ellan och Lina. Och nu ska jag som sagt i säng. Tidig dag imorgon! Och lång!

Vi hörs
Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0