Dumma drömmar

Hej!
I natt har jag sovit ytterst dåligt. Kanske tre timmar riktig sömn, de andra timmarna var mer nånsorts mellanting mellan sömn och vaka. Drömde att det var fullt av råttor i min säng, och vaknade panikslagen flera gånger. var tvungen att gå upp och skaka täcket flera gånger, och kolla runt i rummet så att det inte låg några och lurade någonstans. Usch, vad obehagligt det var!!!!

Nu har jag i alla fall käkat, sopat golven och diskat, och ska snart ta en dusch. Ikväll ska vi iväg till Olgas kompis Sara med familj och käka middag. Innan dess vet jag inte vad jag ska göra. Funderade på en tur till Basel, börja lite med julklapparna kanske, men det regnar och är kallt. Vet inte om jag pallar ;)

Får välan se ^^
Nu - dusch!
See you later

Kommentarer
Postat av: Ida-Ida

Usch, vad hemskt, otäckt när drömmar blir sådär verkliga

2009-11-07 @ 15:05:50
URL: http://iwe.blogg.se/
Postat av: christine

Läskiga råttdrömmar!!! kajsa och jag har spenderat hela dagen i Linköping och köpt jacka, kängor och första julklapparna. Gissa till vem?!

Ha en trevlig kväll!

Kram och pusssss

mamma

2009-11-07 @ 16:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0