Friday noch mal

Jahapp, nu är det fredag igen. Det är verkligen galet hur fort tiden gar! Som ni ser pa bokstäverna sa sitter jag inte vid min egen dator, utan familjens laptop. För egentligen jobbar jag ju. Men har inte mycket att göra. Anna är hos en vän, och Michi har en kompis pa besök, de hoppas studsmatta. Sa jag sitter här i vardagsrummet och surfar ^^ Chattar med mamma.
Ikväll ska jag till Elisabeth och sova över. Resten av helgen är tom. Kanske införskaffa sista lasset julklappar, sa är jag klar sen :) Vi far väl se.


Vet ni förresten vad jag kom pa? Att imorgon har jag varit här i 15 veckor!! Hur crazy är inte det?! Känns mycket mindre! Det är ju... typ...105 dagar!! Oh gosh! hehe :)
Tänkte titta över mina helger framöver och "planera" lite, och insüg att om man inte räknar med denna helg sa har jag bara tva helger kvar att hitta pa nat pa. För om tre veckor är det konsert hela lördagen och Lucia pa söndagen (vilket jag SKA fira,  sa det sa!) och helgen efter det är jag hemma i Sverige igen. Galet..

Har inte mycket att skriva just nu som ni märker, det händer typ ingenting. Vi hörs väl imorgon istället, eller kanske senare idag om jag drabbas av plötslig inspiration ^^

Kram

Kommentarer
Postat av: christine

Guten naccht wünschen dich dein mutter mit alles hertzent!!! Jätte mycket fel , men skit samma, du förstår vad jag menar....eller???

Kram och pusssss

mutti

2009-11-21 @ 00:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0