Halsont på en torsdag

Här sitter jag, i pyjamas i min säng. Visserligen vaknade jag för två timmar sedan, men eftersom jag inte mår helt hundra så kör jag på slapparstilen idag. Har fortfarande ont i halsen, den är svullen och det gör ont att svälja, och jag känner även att huvudvärken ligger och lurar. Dock tror jag inte jag har nån feber idag. Och i vilket fall osm helst ska jag på orkestern idag, det krävs minst 45 gradig feber för att stoppa mig från det ;)

Annars är planerna för dagen lösa. Barnen är i skolan på eftermiddagen också, och Olga har ledig dag, vilket innebär extremt lite att göra för mig. Kanske en tupplur lite senare på eftermiddagen..? Vädret är trist, precis som alla dagar den här veckan. Regn och runt tio grader.  Men jag har hört att det är snö hemma!!! Vad mysigt!! :) Längtar tills snön kommer här, då ska jag åka till Zürich en sen eftermiddag och gå genom den med ljusgirlanger pyntade staden. Fick nämligen tips av Marina att det är superfint.  Kommer bli myyyys! :)

Funderar på att börja med julklappsinköpen snart. Så alla som vill ha klappar i år, skicka önskelistor så fort ni kan, så får vi se vad vi kan hitta på ;)

Nu ska jag duscha och klä på mig. Dags att starta dagen. 

 
Enligt Google är det så här fint i Zürich på vintern. Och jag tror dem :)

Kommentarer
Postat av: julia

100 läsare helt gratis till sin blogg? JA TACK :D



Klicka på länken och bli medlem och tada du har 100 läsare till din blogg!



http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=juliawennstig

2009-11-05 @ 11:57:08
URL: http://juliawennstig.blogg.se/
Postat av: Christine

Vi har snöblandat regn och +1grad. Hemskt!!! Funderar på att emigrera!!

Annars allt bra. Ha så kul på orkestern i kväll. Saknar dig...pusssss

mor

2009-11-05 @ 12:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0