I´m back!

Sex kilometer, en dusch, lite saxofonövning och ett äpple senare, here I am!! Jag hittade hem utan problem! Yey!
Har också fixat planer för kvällen (vägrar återuppleva förra fredages tristess!) Ska träffa Molly, en aupair från Australien och några till. Vet inte riktigt vad vi ska göra, men det visar sig väl. Imorgon kanske jag ska träffa Marina igen, och på söndag ska jag och Samuel göra en utflykt någonstans. Vi har inte riktigt bestämt vart, men Geneve och Tessin står på listan över förslag. Får väl se vad det blir. Känns som om helgen kan bli riktigt bra i alla fall :)

Nu ska jag skriva ett mail till mina darlings, och sen är det dags att börja förbereda lunch tror jag minsann. Tiden går fort!

ha det bra, så hörs vi!

Kram

Ps: Papi! Toll = toppen. Geil = typ.. fantastiskt, toppen! Puss Ds


Kommentarer
Postat av: Elaine & Bengt-Olof

Hej... jag har just kommit hem från en sejour på sjukhuset - 3 dygn - fick min gamla vanliga feber 40,4 gr och tänkte att nu eller aldrig - blev oerhört väl omhändertagen - behandlad av rymdvarelser - eget rum med isolering - misstanke INFLUENSAN - men aaallllaaa prover visade BRA - en infektion förståss - DIAGNOS: världens omöjligaste sjukdom FÖRKYLNING ! Ja jag tror dem. Många kramar Morfar Mormor hälsar och kramar.

2009-11-13 @ 13:18:16
Postat av: Bosse

Får ge kompassen till någon annan!!

2009-11-13 @ 13:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0