In the middle of the night

Hej hopp!

Jag borde sova. Har lite huvudvärk och ska upp rätt tidigt imorgon. Men jag vill inte sova. Pratar med Sandra och Ellan (på tyska) och Robin (vi snackar inte så ofta, men när vi väl gör det så pratar vi alltid filosofi :)) på msn och känner mig egentligen inte så trött.
Dessutom kan jag ju vila lite imorgon förmiddag också. Hade tänkt kolla på webTV och käka morotskaka som Olga bakade idag. Det får bli mitt lilla fredagsfika.  :)
På kvällen ska jag hem till Elisabeth och sova över.
Planerna för resten av helgen är lite oklara, men ska ta reda på det imorgon.

Idag var det som vanligt orkester. Och sen gick vi till puben och drack varm choklad, wie immer :) Myspys :)
De är lite galna dock. ^^ En av killarna hade köpt en mumsmums, och precis när han höll på att käka som bäst så sträckte Valentin fram handen och smetade ut mumsmumsen i hela ansiktet på killen.. Haha!!! Stackars honom, men vad vi skrattade! Jag gjorde till och med en Ida och skrattade tills jag grät. Och jag var inte den enda. Ska tilläggas att Vale sen gav honom en servett, och betalade en ny mumsmums. Så, så elak är han inte ^^

Efter ett evighetslångt kindpussande skiljdes vi åt, och jag fick skjuts hem, denna gång av en kille som spelar horn. Och nu sitter jag här i min säng, och SKA faktiskt lägga mig... Måste ju vara lite förnuftig trots allt ^^

Först kommer bara ett tips om en fin, men lite sorglig låt som är en av de vi repar just nu.
Enjoy
Natti

http://www.youtube.com/watch?v=FcOt6mfjxeA



Kommentarer
Postat av: Christine

Vackert.... tårarna rann.....

Puss

2009-11-20 @ 08:50:42
Postat av: luckeboi

Tiny Dancer (Hold Me Closer) Remix - Dj Ironik ft. Elton John & Chipmunk. Lyssna på den. Den är skitbra!

2009-11-20 @ 09:23:19
URL: http://lifeoflucke.blogg.se/
Postat av: Kajsa

åååhå, forrest gump <3

2009-11-20 @ 15:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0