Orkestern

Nu ska jag snacka lite om min fina orkester igen :) De är verkligen toppen! Hade rep idag, och det känns så kul! Låtarna är lagom svåra, jag vet att jag klarar dem, men samtidigt är det en liten utmaning, vilket bara är bra. Dessutom är det bra låtar med!! Just nu repar vi bland annat "Anthem" från Chess (skriven av svenskar! :P) och soundtracket från filmen Forrest Gump. (Känns som om jag redan skrivit detta en gång? Nåja!)

Efter repet gick vi till samma pub som vi brukar, där drack vi varm choklad, mumma! Vi var bara åtta stycken, betydligt färre än vi brukar, men det var rätt skönt. Kunde till och med hänga med i samtalet nu när vi inte var så många. Geil! :)

Tidigare idag när jag åt kvällsmat (var tvungen att käka innan gästerna kom eftersom jag skulle iväg) så kom Anna in med en tidning från förra veckan. Tydligen hade hon tänkt ha den som underlag när hon målade och då av en slump upptäckt att artikeln handlade om Jugendband! Toll! Jag fick den av henne, och nu sitter den på min dörr :)

Nu ska jag kolla svensk TV på webben och äta kex. Sedan blir det sova, fredagar är alltid längsta dagen.
Hörs!
Kram


Artikeln. Jag syns inte (tyvärr ^^) men det var en bra artikel :)


Kommentarer
Postat av: Bosse

Toll och Geil?????

2009-11-13 @ 09:39:47
Postat av: Maja

Jag gillar din blogg, det är så spännande att läsa om dina dagar och vad du hittar på i utlandet. Ha det bra. Maja Motala Sverige

2009-11-13 @ 13:35:24
URL: http://majjaeriksson.blogg.se/
Postat av: christine

Hej gullet!

Vet du att vi hade Anthem som utgångslåt när vi (pappa-jag, Jea och Steff) gifte sig....?

Härlig låt!

Kram

2009-11-13 @ 20:56:02
Postat av: christine

Hej gullet!

Vet du att vi hade Anthem som utgångslåt när vi (pappa-jag, Jea och Steff) gifte sig....?

Härlig låt!

Kram

2009-11-13 @ 20:58:26
Postat av: christine

Hej gullet!

Visste du att vi (pappa-jag, jea -Steff) hade Anthem som utgångslåt när vi gifte oss...?

Kram mamma

2009-11-13 @ 21:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0